Nieuws

print
  • 4 juli 2023

    Voortaan is onze telefonische helpdesk alleen open in de voormiddag, en niet meer op woensdagnamiddag. We versterken de lijnen in de voormiddag.

  • 23 juli 2021

    Hoe zorgden we ervoor dat je op ons kan blijven rekenen, ook in coronatijden? Die vraag staat centraal in ons jaarverslag 2020. Klanten en collega’s delen hun ervaringen.

     

  • 11 juni 2020

    In 2019 beantwoordde de juridische helpdesk 10.341 vragen over vreemdelingenrecht en internationaal familierecht. We verzorgden 28.357 tolk- en vertaalopdrachten. Onze vormingen hadden samen 7.965 deelnemers van verschillende organisaties en lokale besturen. Wie zijn die mensen die gebruik maakten van onze dienstverlening? Wat hebben onze collega’s hierover te vertellen? Ontdek de verhalen en cijfers in ons online jaarverslag!

  • 31 maart 2020

    De concrete gevolgen van coronamaatregelen sinds 13-3-2020 tot nu op verblijfsaanvragen, -procedures, -documenten en rechten van vreemdelingen

  • 28 juni 2019

    In 2018 beantwoordde de juridische helpdesk 10.202 vragen over vreemdelingenrecht en internationaal familierecht. We verzorgden 27.558 tolk- en vertaalopdrachten. Onze vormingen hadden samen 11.731 deelnemers van verschillende organisaties en lokale besturen. Wie zijn die mensen die gebruik maakten van onze dienstverlening? Wat hebben onze collega’s hierover te vertellen? Ontdek de verhalen en cijfers in ons online jaarverslag!

  • 19 oktober 2015

    Een overzicht met links naar meer info over de procedure en de rechten "van asielzoeker tot erkende vluchteling of subsidiair beschermde".